Never Let You Go- episode 1

Vi var på ett hotell och Justin lutade sig fram emot mig och log. Jag log tillbaka och tittade upp mot honom, hans huvud kom närmare och...

Jag vaknade med ett ryck. Jag satte mig upp i sängen och såg mig besviket omkring, hade jag bara drömt? Ja, det måste jag ha gjort för det ända jag såg var mitt rum och alla mina Justin Bieber affisher, säkert 100 stycken. Jag gjorde en lätt grimars och drog handen igenom mitt mörkbruna hår. Precis när jag hade bestämt mig för att försöka sommna om så skrek Mamma på mig
- Lexiiiiiiiii!! kom ner och ät frukost nu du är ju jättesen! Jag himlade med ögonen och gick ner för trappan. När jag satte mig vid bordet så fick jag syn på tidingen och när jag läste vad som stod på framsidan så höll jag på att sätta jucien i halsen "JUSTIN BIEBER SJUNGER I NEW YORK" stod det med gigantiska bokstäver. Jag bara stirrade på texten. Mamma tittade oroligt på mig
-Gumman är allt okej? sa hon oroligt. Jag kunde inte prata så jag pekade på tidningen. Hon tittade snabbt på den och sen log hon stort
-Jaha hjärtat det var roligt, vilken tur att Pappa och jag redan har bokat fyra biljetter! Jag bara stirrade på henne.
-är det sant?
-Ja gumman
-OMG!!! JAG ÄLSKAR DIG MAMMA TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!
Mamma skrattade och kramade om mig och jag kunde inte fatta att det var sant! Jag, Alexia Smtih, även kallad Lexi, skulle få gå på konsert med Justin Bieber! Jag log lyckligt mot mamma, men sen stelnade mitt leende plötsligt.
-Mamma, varför har ni ordnat fyra biljetter?
-Men gumman, du vill väl ta med dina tre bästisar?
-OMG JAAA TACK! ÄLSKAR DIG!!!
Mamma log ännu mera.
-Ät upp nu så du kan gå och ringa dom och berätta!
Jag nickade, jag var så lycklig att jag knappt kunde prata. Jag skulle få gå på konsert med Justin och dessutom ta med mig Chloe, Becca och Dolce! jag nästan grät av lycka. Så fort jag hade fått i mig frukosten så skynade jag mig och ringde till Chloe. Hon svarade på en gång
-Hej honey what´s upp?
-Chloe, gissa vad som har hänt...!
Jag hoppas att ni tyckte första kapitlet var bra och roligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte bra fortsätt så :D <33

2011-01-30 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0