Never Let You Go-episode 2

Så fort jag hade fått i mig frukosten så skyndade jag mig och ringde till Chloe, som svarade på en gång...


-Hej Honey what´s upp?
-CHOLE!!! VI SKA PÅ JUSTIN BIEBER KONSERT FATTA!!!
Det var helt tyst i luren.
-Chloe? sa jag oroligt
-OMG! HUR FAN OMG! OMG! JAG ÄLSKAR DIG! Skrek Chloe överlyckligt.
Jag skrattade, hon reagerade precis som jag hade gjort. (Vilket inte var så konstigt vi båda älskar ju Justin)
-Har du berättat för Dolce och Becca?
-Nej jag ska göra det i skolan tänkte jag
-Okej bra sötnos då ses vi där
-Hejdå Chloe
-Hejdå Lexi ÄLSKAR DIG!!!
-Haha jag älskar dig med! jag log och knäppte bort samtalet. Mamma kom fram till mig
-Har du berättat för dina bästisar nu? sa hon och log
-Nej, bara för Chloe
-Jaha men ring nu och berätta för Dolce och Becca också!
-Jag tror faktiskt att jag gör det senare
-Jaha sa mamma och tittade lite undrande på mig, men sen log hon. Jag måste rusa till jobbet nu jag kommer hem klockan 5 ha det så bra idag puss och kram! Mamma kramade mig snabbt och rusade sedan ut från huset.
Jag fiskade upp min rosa mobil från min bluberry väska och slog in Dolces nummer. Sen så tvekade jag, Dolce kanske sov? Jag suckade. Jag visste mycket väl varför det var så svårt att ringa Dolce och berätta. Dolce kan vara en riktigt överklass häxa ibland, Visst hon är min bästa vän men ibland känns det som hon låter mig och Becca hänga med bara för att....Vänta, nu blev det för komplicerat. Jag ska berätta hur det gick till när vi blev vänner, så kanske ni fattar lite mera. Becca och jag blev bästisar på dagis redan och det fortsatte vi vara ända upp till trean. Då kom Chloe och Dolce in i bilden. Båda dom kommer från väldigt rika familjer .Jag menar inte att jag och Becca är fattiga typ men, ni fattar. Dolces pappa är chef för typ det största företaget i hela new york och Chloes pappa är hans högra hand. Iallafall, I trean så skulle man vara tre och tre och Chloe hade ingen att vara med. Då frågade jag helt enkelt om hon ville vara med oss och då ville Dolce också vara med och blablabal...Nu när vi går i åttan har vi varit bästisar sedan den dagen iaf. Men ibland så blir jag så sur på Dolce. Hon kan vara så himla dryg ibland..Jag suckade och bestämde mig för att berätta för dom i skolan. Jag drog på mig min svart skinnjacka och satte upp håret i en hästsvans. Sen så gick jag ut, låste dörren och började gå mot busshålsplatsen.

Huset där Alexia bor.

Hoppas att ni inte tyckte den var tråkigt, det blir roligare sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0